Feszes cicik műtét és szilikon nélkül, természetesen

Feszes cicik műtét és szilikon nélkül, természetesen

A női mell legnagyobb ellensége az idő. Hiszen a kor előrehaladtával ezen szexepil sajnos megereszkedik, megnyúlik és még ki tudja milyen szörnyűségek történhetnek, ha nem teszünk ellene valamit.Szerencsére – a tévhitekkel ellentétben – a cicik rendszeres edzése nem csak bomba alakot adhat, de az idő gravitációs problémáját is képes háttérbe szorítani.

A női mell tulajdonképpen egy zsírszövet, ami extrém diéta, fogyókúra vagy éppen tartós betegség és huzamosabb stressz esetén valóban képes csökkenni. Éppen ezért nagyon fontos megemlíteni, hogy egy értelmetlen „nem eszem semmit diéta” lehet, hogy megfoszt ugyan néhány kilótól, de mellméretedtől is, ami nem lesz már újra a régi.

A jojó-effektusról nem is beszélve, hiszen a ledobott „fölösleg” aztán többszörösen kerül vissza, de melleidet még így is elkerüli majd a plusz kosár. Viszont ha tudatosan foglalkozol magaddal és melleidre is szentelsz néhány óra edzést a heti bontásban, akkor hibátlan, tökéletes cicik birtokosává válhatsz.

Cici növelés egyszerűen

Sok helyről hallottuk már, hogy a teremben végzett súlyzós mellizom gyakorlatokat még véletlenül se végezzék nők, mert attól ellaposodnak, végül teljesen eltűnnek a melleik. Ekkora ökörséget még nem hordott a hátán a Föld!

A női mell nem csak zsírszövetből, hanem izomszövetből is áll, éppen ezért ha erre a testrészre fókuszálódnak a gyakorlatok, akkor a mellizom képes megvastagodni, ami a mellek megnagyobbodását eredményezi.

Sport és a női mell - BKA

Személyi edzők sora ajánlja kifejezetten nőknek a megemelt padon végzett nyomásokat, ugyanis ezzel a gyakorlatsorral a dekoltázst lehet szebbé varázsolni. De népszerű még a tárogatógép használata is, ami nem csupán a mellet, hanem a vállat is átmozgatja, ami határozott megjelenést kölcsönözhet számodra.

Végezetül, de nem utolsó sorban a kardió rutinjába is bele lehet tenni némi változatosságot és csinálni néhány egyszerű fekvőtámaszt, ami szintén jótékony hatással van a ciciizmokra. Sokszor a legegyszerűbb gyakorlatokkal érjük el a legtöbb eredményt.

Labdával a labda cicikért!

Ne gondoljunk az erotika világából ismert óriási, kosárlabda méretű mellekre, amik már komoly megpróbáltatást és nehézségeket, valamint erős hátfájdalmakat okoznak tulajdonosaiknak! Egy labda lehet kicsi és közepes is, ami ugyanúgy lehet vonzó és szexi.

A kebel feszessége is könnyen megteremthető az ún. fitnesz labdával, amelyet egy egyszerű gyakorlat során könnyen magunkévá tudhatunk:

Emeljük fel ökölbe szorított kezeinket az arcunk elé úgy, hogy derékszöget zárjanak be karjaink! Kulcsoljuk össze tenyereinket és helyezzük könyökeink közé a labdát, majd egyenletes pumpálással szorítsuk a össze, majd ernyesszük el!

Végezzük ezt állva 5 percig, egyenes háttal, kis terpeszben, az eredmény feszes cicik lesznek igen rövid idő alatt.

Fordíts figyelmet melleid szépségére és feszességére! Ez nem csupán a női önbizalom egyik pillére, hanem önmagad nőiességének is egyik meghatározója.

Célzott edzéssel olyan területekről csíphetsz le centiket, ahol van némi plusz és olyan területekre tehetsz, ahol nincs, de mégis kellene. Bárhogyan is kezded melleid edzését, egészségügyi és esztétikai szempontból mindenképpen jól jársz, amit csakis magadért teszel.

Egy személyi edző azonban még ennél is több segítséget tud nyújtani, ami az ehhez kapcsolódó étrendet és életvitelt is magába foglalja.

Szólj hozzá

Az e-mail címed nem lesz publikus. A kötelező mezők meg vannak jelölve. *