Steaknap

Steaknap

Akárhányszor látsz videót amerikai élsportolókról, az esetek 90%-ban biztosan szerepel az étrendjükben valamelyik nemesebb marhahúsrész. Bélszín vagy hátszín lesz a palettán. Ennek az oka az a teljes aminosavprofil, ami pótolhatatlanná teszi ezt az alapanyagot. Kevés olyan van, ami ennyire jól kiszolgálná az izomépítést ilyen íz világ és gasztronómiai érték mellett.

Amennyiben arra szánnád magad, hogy te is beépíted az étrendedbe, segítek néhány tippel.

Húsválasztás:
Ragaszkodj a legjobb minőséghez és légy precíz. Akár friss, akár érlelt húst kérsz, ha nem tudják az üzletben, hogy mi az a „rib-eye”, „T-bone” vagy „New York”, máshol vásárolj! Steak nincs alacsony áron.

Fűszerek:
Egy igazán jó minőségű húshoz mindössze darabos tengeri sóra és frissen vagy durvára őrölt fekete borsra lesz szükséged. Már ezzel a kettővel olyan élményt kell, hogy okozzon, hogy nehéz leírni.

Sütés:
Aranybarnára pirítsd! Medium- rare az igazi fokozat, ez pedig nem fog többet igényelni oldalanként 3 percnél – de ez függ a vágott vastagságtól.

Köret:
Mivel gondoskodni akarsz arról, hogy ne legyen túlzott a kalóriabevitel, érdemes párolt spárgát vagy ropogós, friss salátaleveleket használnod.

Pihentetés:
Ne felejtsd el, hogy egy steaket pihentetned kell sütés után. Ez legalább 3 percet vegyen igénybe.
Tökéletes ízek, tökéletes társaságban, maximális izomépítés. Mi kell még?

Szólj hozzá

Az e-mail címed nem lesz publikus. A kötelező mezők meg vannak jelölve. *