5 perces kaják egy egész napra

5 perces kaják egy egész napra

Nem kell órákat a konyhában tölteni ahhoz, hogy egészséges ételeket készítsünk magunknak. Azonban ha mi magunk csináljuk a menüt, akkor egyrészt saját ízlésünknek megfelelő ételeket készíthetünk, másrészt egy idő múlva profi konyhafőnökökké válunk, ami nem egy utolsó szempont. Nézzük meg miből és hogyan csinálhatunk magunknak tökéletes menüsort!

Reggeli

Azt mondják úgy kell reggelizni, mint egy király és ez is a nap legfontosabb étkezése. Így van. Dobj össze pillanatok alatt olyat, amivel elvagy az ebédidőig és még utána is!

Barackos-almás zabpehely

zabpehely_reggeli

Elkészítése nem lesz több 2 percnél és annyi vitamint és rostot juttathatsz vele a szervezetedbe, ami szinte egész nap energikusan tart.

Vásárolj teljesen átlagos, natúr zabpelyhet bármelyik szupermarketben és azt tányérba kiöntve fogyaszd úgy, hogy almát, barackot, bármilyen idényzöldséget vagy gyümölcsöt reszelsz rá. Szórd meg egy kevés dióval vagy mogyoróval, keverd össze és már fogyaszthatod is. Néhány csepp mézzel is ízesítheted még.

Ez az étel tulajdonképpen a nap bármely szakaszában fogyasztható és ha alak formálást csinálsz éppen, akkor nem árt, ha többet készítesz belőle és magaddal viszed, bárhová is mész. Csemegézz belőle, amikor csak jól esik!

Ricottás tojás rukolával
Ha szereted a pirítóst, akkor ezt a reggelit egyenesen imádni fogod. Végy egy szelet pirítóst, kend meg fehérjében gazdag ricottával, üss rá egy kevésbé átsütött tükörtojást és szórd meg gazdagon rukolával! Megspékelheted még egy kevés kakukkfűvel és parmezánnal is.

Ez a reggeli bőséges K-vitamin forrás és úgy eltelít, hogy egy darabig nem kell az étkezésen gondolkodnod.

Ebéd

Ha jó előre gondolkodsz és beszerzel otthonra néhány tortilla vagy wrap tésztát, akkor pillanatok alatt készíthetsz magadnak egészséges ebédet.

De jól vigyázz, mert ezek a gasztronómiai élmények komoly függőséget okozhatnak.

Avokádós, paradicsomos, sajtos wrap
Végy egy szép avokádót, vágd ketté és egy tányérba kotord ki a tartalmát. Adj hozzá majonézt, egy kevés fokhagymát és kiverd ki jó krémesre! Kend meg vele a wrap tésztát, szelj bele friss paradicsomot, tégy mellé salátát és rakd tele a kedvenc sajtoddal!

Mexikói quesadilla

quesadilla - fittmagazin

Igazából bármilyen ízesítésűt készíthetsz, attól függ, hogy mit teszel bele. De kétségtelen tény, hogy a mexikói a legnépszerűbb, amit vörös babbal és kukoricával, sok-sok sajttal forrón érdemes tálalni. Remek fehérje forrás és az esti edzésig biztosan el leszel vele telve.

Vacsora

Cukkinis tészta kesudióval

Ugyan a cukkini idényzöldség, de ha tettél el belőle a fagyasztóba télire, akkor nincs más hátra, mint elkészíteni ezt a tökéletes vacsorát. (Természetesen helyettesítheted más neked tetsző zöldséggel is).

Főzz ki egy adag spagettitésztát! Amíg az hűl, addig főzd puhára a feldarabolt cukkinit! Adj hozzá fokhagymát és egy kevés fenyőmagot, ha éppen van otthon. Kevés sóval és borssal fűszerezd, majd villával törd össze! Keverd össze a tésztával, majd szórd meg kesudióval!

A kesudió nagy Jolly Joker, ugyanis nagy mennyiségben tartalmaz magnéziumot és foszfort, ami a csontokra rendkívül jó hatással van. Főleg akkor hasznos a fogyasztása ha nagyobb súlyokkal való edzéseket végzünk.

Szójaszószban sült rizs
A zacskós rizst felejtsd el, mert sok belőle sajnos a rossz minőség! De ha magad pirítod, akkor víz mellett szójaszósszal is érdemes meglocsolni, hogy abban főljön meg. Így szép barna színezetet kap. Ha megfőtt, üss rá néhány tojást, adj hozzá borsót és kukoricát és annyi sót tegyél rá, amennyit felvesz.

Rendkívül egyszerű, borzasztóan finom és tápláló, egészséges vacsora ez, amint megkóstolod, szinte azonnal a rabjává válsz majd.

Szólj hozzá

Az e-mail címed nem lesz publikus. A kötelező mezők meg vannak jelölve. *