Reggeli zabpehely tipp

Reggeli zabpehely tipp

Te is szereted a zabpelyhet? Bátran kijelenthetem, hogy, ha nem vagy gluténérzékeny (habár már gluténmentes is vásárolható), akkor az egyik legtáplálóbb alapanyag, mivel tele van rosttal, csökkentheti a vérnyomást és tartalmaz B1-, B2-, B3-, B6- és K-vitamint is. Elkészítése gyors, tápanyagdús és biztos lehetsz benne, hogy a hideg időkben is megállja majd a helyét az immunrendszered, ha fogyasztod.

Hozzávalók:
– 1 doboz natúr joghurt
– 75 g zabpehely
– 1 db mandarin
– fél avokádó húsa
– 1 db banán
– kesudió, mogyoró

Keverd össze a zabpelyhet a joghurttal. Amíg megszívja magát, ízlésed szerinti formára vágd össze a többi hozzávalót. Minél tovább pihenteted a hűtőben, annál puhább lesz a zabpehely, de az avokádó miatt nem érdemes sokáig várnod a fogyasztással.

Így együtt hozzájutsz egy kis fehérjéhez, megfelelő szénhidrátokhoz és még a szíved egészségéről is gondoskodsz, mert tele van minőségi zsírsavakkal az étel.

Nem mellesleg természetes és organikus. Nem csak fehérjével bekevert zab létezik.

Jó étvágyat!

Szólj hozzá

Az e-mail címed nem lesz publikus. A kötelező mezők meg vannak jelölve. *