Edzések a jobb szexért

Edzések a jobb szexért

Szexuális teljesítményünk bizonyos edzésekkel nem csak növelhető, de az elérhető orgazmus is sokkal hosszabbá, sokkal intenzívebbé tehető. Melyek azok a gyakorlatok, amelyekkel nagyobb élvezetet érhetünk el?

Kétségtelen tény, hogy a szex önmagában is egy jó edzés, amit több tanulmány is alátámasztott.

Ugyanis a folyamat során a nők 4,2 kalóriát képesek percenként elégetni, míg a férfiak 3,1-t. Ha egy húszperces együttlétet veszünk alapul, akkor ezek annyira nem is nagy számok, hiszen ugyanennyi idő alatt a futópadon sokkal többet tudunk belőlük elégetni, számszerűen 276 a férfiak esetében és 213 a nőknél.

De nem is az a cél jelen esetben, hogy égessük a zsírt, hanem hogy az élvezetet növeljük, hogy sokkal jobb szexben legyen részünk, mint azelőtt. Mit tegyünk ennek érdekében?

Kezdj plank gyakorlatokkal!

Az egyik legegyszerűbb nyújtógyakorlatok közé tartozik, ami erősíti a hátat és a medencét is és ez a két izomcsoport felelős az ágyban nyújtott teljesítményért leginkább. Dolgozzuk csak meg, hiszen saját magunknak teszünk vele jót, amiért párunk is hálás lesz majd.

Egy egyszerű jógamatracon is elvégezheted, a lényeg, hogy négykézláb helyezkedj el rajta úgy, hogy kényelmes legyen! A tenyered a könyököddel együtt egy vonalban legyen a földön, a térded pedig a lábujjaiddal szintén ebben az egyenesben. A tenyeredet a könyököddel együtt szorítsd a földre, a lábujjaiddal pedig rúgd ki magad úgy, hogy a hátad egyenes maradjon és a térdhajlatod is feszüljön kicsit. Csináld ezt szériában 20 másodpercenként a kellő hatás elérése érdekében!

Folytasd hídemeléssel!

Az előző gyakorlatot követően fordulj meg és egyszerű hídemeléseket végezz úgy, hogy a talpad, és a kinyújtott karjaid, tenyérrel lefelé szorosan a földön vannak. Emeld a csípőd olyan magasra, amilyen magasra csak tudod! Ez a gyakorlat nem csak a medencét erősíti, de igen hasznos lehet, ha újabb és izgalmasabb pozitúrákat próbálunk ki.

Csinálj felugrásokat!

A hálószobában nagyon fontos az állóképesség, amit talán a felugrások gyakorlásával tudunk a legjegyszerűbben megalapozni. Állj vállszélességű terpeszbe, a kezeidet összekulcsolva tedd magad elé és a combjaidat és a vádlijaid között zárj be 90 fokos szöget. Ez lesz a kiindulópont és ebből a helyzetből végezd a felugrásokat!

Dolgozd meg a szorító izmokat is!

A jobb szexért - FittmagazinEzek a hüvelyi, illetve a pc izmok, amiket alapesetben a mindennapi anyagcsere során használunk, de a szexualitásban is elengedhetetlen szerepet töltenek be.

A hüvelyi izmok megfeszítése és elernyesztése a nagyobb orgazmus elérését segítik elő, de az aktus közben ennek megfeszítése a partnernek is nagyobb örömet képes okozni.

A pc izmok pedig inkább a férfiaknak jelent fontosságot, hiszen ennek erősítése a korai ejakulációt képes kiiktatni és hosszú percekig késleltetni is. Egyszerűen csak ülj rá a sarkadra és egyenes háttal végezd ezeket a feszítő gyakorlatokat!

Végül jöhet a levezetés

A gyakorlatsort zárd fekvőtámaszokkal, ami az egész testedre jótékony hatással hat. Erősíti a karjaidat, a hasizmot növeli és kellő kitartást ad szinte az összes lepedő akrobata mutatványhoz.

Végezd ezeket a gyakorlatokat a jobb szex érdekében és biztosra veheted, hogy az intimitásban nyújtott örömök csak most kezdik el értelmüket majd elnyerni, hiszen ezek gyakorlásával sokkal gyönyörteljesebb lesz minden, amit eddig a szexben tapasztaltál.

Szólj hozzá

Az e-mail címed nem lesz publikus. A kötelező mezők meg vannak jelölve. *