5 perces jóga gyakorlatsor a jó szexért

5 perces jóga gyakorlatsor a jó szexért

A jóga, bár leginkább a spirituális érdeklődésű emberek közkedvelt sportja, hisz a test a lélekkel együtt harmonizálódik, mégis egyre népszerűbb a mindennapi fitneszt művelők körében is. Nem is csoda, hiszen ha ezekkel a gyakorlatokkal a szexuális együttlétet még intenzívebbé és élvezetesebbé tehetjük, akkor miért ne alkalmazzuk?

A hosszú és mély légzés minden kezdet titka

Ülj le törökülésbe a földre vagy egy puha párnára, ha az úgy neked kényelmesebb. Ügyelj arra, hogy egyenes legyen a hátad, hogy ezzel is segítsd a levegő egyenletes áramlását a tüdődbe!

Először nagyon lassan, hosszan és mélyen lélegezz be, majd ugyanolyan lassan és hosszan lélegezz ki! Ezt csináld meg ötször!

Akkor csinálod a legprecízebben, ha az intenzív légzések között hagysz egy kicsi szünetet.

Fordulj át Yogi pózba

A légzőgyakorlat után fordulj oldalra – a legjobb ha az egész gyakorlatot polifoamon végzed – és úgy ülj, hogy a térdeidet fel tudd emelni hajlítva, hogy azok párhuzamosak legyenek. Kicsit dőlj hátra, úgy egyszerűbb is.

Nyújtsd ki mindkét karod a térdeid mellett úgy, hogy tenyereid felfele nézzenek! Maradj így egy pillanatra, majd dőlj hátra, de ne tedd le a fejed a matracra és közben a lábaidat is egyenesítsd ki, de a sarkad ne érje a földet!

Az előbb említett belégzéssel kezdd a gyakorlatot és miközben hátradőlsz lélegezz ki! Csináld meg szintén ötször egymás után, majd egy pici pihenővel 10-es szériában ismételheted.

Ez tulajdonképpen egy igen komoly hasizom gyakorlat, de ha mindent jól csinálsz, akkor meglesz a jutalma.

Jöhet a háromszög

Ha megvagy az előző gyakorlattal, akkor állj fel egy nagy terpeszbe és tárd szét a karjaidat!

A már jól ismert légzőgyakorlattal kezdünk és amíg az tart, a bal kezeddel fog meg a bal bokádat, de végig figyeld tekinteteddel a jobb tenyeredet, amely a mennyezet felé mutat.

Ugyanezt csináld meg a másik irányba is és ötször ismételd meg a gyakorlatot!

Trükkös póz ez a béka

A következő gyakorlat egy kicsit több figyelmet igényel, de annál nagyobb örömet fog okozni, amikor a pároddal gyakorlod.

Helyezkedj el négykézláb a matracon és a térdeidet a combjaiddal együtt csúsztasd el, majd közelíts csípőddel egyre közelebb a földhöz!

Utána az alkarodat is igazítsd hozzá a pozitúrához úgy, hogy a könyököd a tenyereddel vízszintben legyen! Utána csukd be a szemed és az első pontban meghatározott légzőgyakorlatot folytasd és egyszerűen csak relaxálj!

Lemegyek hídba

Az utolsó gyakorlat a béka után felüdülést fog hozni, ráadásul voltak olyan tapasztalatok is, aki ennek köszönhetően érte el élete legnagyobb orgazmusát, úgyhogy érdemes odafigyelni!

Feküdj hanyatt a matracodon és húzd fel a térdeidet olyan közel a fenekedhez, hogy az ujjaiddal meg tudd érinteni a sarkaidat! Tenyereidet alkaroddal és a hátaddal együtt szorítsd le a padlóra, majd emeld a csípőd, amennyire csak tudod.

Ez a belégzés szakasza, tartsd egy kicsit a magasban és közben a pc és vizelettartó izmaidat is feszítsd meg, majd kilégzéssel engedd le a földre és ernyeszd el magad!

Csináld meg egymás után 10-szer ezt a gyakorlatot és ha rendszeresen végzed, akkor a testi örömök is nagyobb intenzitással fognak meglepni téged!

Szólj hozzá

Az e-mail címed nem lesz publikus. A kötelező mezők meg vannak jelölve. *