Készíts otthon protein sütit liszt nélkül!

Készíts otthon protein sütit liszt nélkül!

Sajátkezűleg, otthon is meg tudod csinálni azokat a finomságokat, ami minden edzés után tökéletesen beépül a szervezetedbe, biztosítja a megfelelő fehérjét számodra és bűntudat nélkül is fogyaszthatod, ráadásul még liszt sem kell hozzá.

Egy olyan magas fehérjetartalmú cukormentes receptet ajánlunk figyelmedbe, ami banánnal van édesítve és mogyoróvajjal, valamint némi zab hozzáadásával sül puhává és omlóssá.

Elkészítése is roppant egyszerű:

1. Végy elő egy nagyobb tálat, villával törj össze benne 2 érett banánt, szórd meg 60 g fehérjeporral az általad választott és jól bevált márkából, adj hozzá egy kávéscsészényi zabot, két evőkanál sózatlan eredeti mogyoróvajat és két evőkanálnyi, apró darabokra tört csokoládét.

2. Amint együtt vannak a tálban az összetevők, keverd jól össze őket! Nem kell megijedni, ha kicsit csomósnak tűnik, ez teljesen természetes, ennek ilyen állagúnak kell lennie.

3. Melegítsd elő a sütőt 350 fokra és addig bélelj ki egy tepsit sütőpapírral!

4. Amíg melegszik a sütő, addig kanállal formálj a sütőpapírra kerek süti formákat, de úgy oszd el, hogy ebből a mennyiségű keverékből körülbelül 12 sütinek kell kijönnie!

5. Ha szépen megvannak a süti tallérok, akkor tedd be a tepsit a sütőbe és 12-14 percig süsd őket puhára! Semmi esetre se legyen ropogós, mert akkor a zab megég!

6. Ha elkészült, akkor vedd ki a sütőből és várd meg, amíg kihűl!

Az így elkészült sütemények száraz és hűvös helyen egy hétig is elállnak, de valószínűleg erre nem lesz alkalma, hiszen annyira finom, hogy amint elkészült, már állhatsz is neki a következő tepsinek.

Jó étvágyat hozzá!

 

Szólj hozzá

Az e-mail címed nem lesz publikus. A kötelező mezők meg vannak jelölve. *